15 results
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 8
No availability information: sygn. 646
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia BG
There are copies available to loan: sygn. 613.7 (1 egz.)
Filia nr 2
No availability information: sygn. 796.4
Filia nr 5
No availability information: sygn. 613.7
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia BG
All copies are currently unavailable
Filia nr 8
There are copies available to loan: sygn. 618 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 7
There are copies available to loan: sygn. 613.7 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9
No availability information: sygn. 613.7
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 5
No availability information: sygn. 618
Book
In basket
Czy wiesz, że wystarczy 7 minut jogi dziennie, aby twoje ciało było silniejsze a umysł spokojniejszy? Jeśli wydaje ci się, że joga to długie sesje powolnego wykonywania kolejnych assanów, ta książka miło cię zaskoczy. Autorka opracowała program codziennej praktyki łagodnej jogi, który jest idealny dla zabieganych, a także tych, którzy chcieliby sprawdzić, czy joga jest dla nich. W książce znajdziesz: siedem siedmiominutowych sekwencji jogi, które obejmują medytację, mantry i mudry; ćwiczenia skupione na wzmocnieniu poszczególnych obszarów ciała; ćwiczenia oddechowe pomagające w praktyce uważności; omówienie założeń jogi, pozwalające uczestniczyć w niej bardziej świadomie; cykl praktyk jogicznych, który pomaga osiągnąć równowagę emocjonalną. Odkryj styl życia zgodnie z jogą i wprowadź do swojego życia równowagę oraz spokój
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2
All copies are currently on loan: sygn. 613.7 (1 egz.)
Book
In basket
Wieloletnia instruktorka jogi, przedstawia 35 prostych i podstawowych pozycji wraz z dokładnymi ilustracjami oraz wskazówkami dotyczącymi ich wykonywania. Dzięki informacjom przedstawionym przez Autorkę zrozumiesz czym jest joga, poznasz jej style (hatha joga, kundalini, ashtanga) oraz odkryjesz korzyści jakie niesie jej praktykowanie. Dowiesz się również jakich akcesoriów do ćwiczeń będziesz potrzebować np. mata do jogi czy wałek, w jaki sposób samodzielnie tworzyć dopasowane do swoich potrzeb sekwencje oraz dlaczego warto włączyć medytacje i zdrowe odżywianie do praktyki. To jedyny poradnik jakiego potrzebujesz aby zacząć uprawiać jogę w domowym zaciszu. Joga na zdrowie!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 11
There are copies available to loan: sygn. 615.8 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Filia nr 7
There are copies available to loan: sygn. 613.7/Dar (1 egz.)
Filia nr 9
No availability information: sygn. 613.2/Dar
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Filia nr 5
No availability information: sygn. 796.4
Filia nr 9
No availability information: sygn. 796.4
Book
In basket
(Znak Litera Nova)
Jedz smacznie i chudnij pysznie 60 szybkich przepisów na lekkie i sycące potrawy 15 zestawów ćwiczeń na płaski brzuch i smukłe nogi/dla pięknej sylwetki. "Nigdy nie wyobrażałam sobie siebie na diecie pełnej ograniczeń. Aż poznałam Marysię, która zachęciła mnie, żebym zmieniła swoją kuchnię na lżejszą. Przyznaję, że nie było mi łatwo zrezygnować z czekolady czy masła ale podjęłam wyzwanie - zamknęłam się w kuchni: testowałam, smakowałam i udało mi się stworzyć dania, dzięki którym nadal cieszę się bogactwem smaków, ale nie muszę się martwić o odkładające się w biodrach zbędne kilogramy. Przedstawiam wam przepisy, które są lekkie, zdrowe, proste w przygotowaniu i co najważniejsze - nadal pyszne. Możesz skorzystać wyłącznie z przepisów ale zachęcam cię także do przygotowanych przez Marysię ćwiczeń - dzięki połączeniu ich z dietą, udało mi się zrzucić 5 kilogramów".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia BG
There are copies available to loan: sygn. 641 (1 egz.)
Book
In basket
Lifting bez skalpela : trening mięśni twarzy / Christa Gugler ; [tłumaczenie Dorota Fasching]. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, copyright 2014. - 111, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Stosowanie nawet najdroższego kremu nie przyniesie efektów, jeśli znajdujące się pod skórą twarzy mięśnie z czasem wiotczeją i zanikają. Obniżające się czoło, opadające powieki, obwisłe boki podbródka, wąskie usta i ich opadające kąciki lub podwójny podbródek to najczęściej objawy zwiotczenia mięśni twarzy. Christa Gugler od dawna zajmuje się tematyką odbudowy mięśni twarzy i przez wiele lat testowała różne jej metody. Przy pomocy specjalnego treningu młodzieńcze kontury twarzy powracają dość szybko, przy czym nie jest to metoda czasochłonna. Kilka opracowanych przez Autorkę ćwiczeń wydajnie wspomaga wzmocnienie i odbudowę tkanki mięśniowej, a twarz staje się dzięki nim pełniejsza, zmarszczki się wygładzają lub częściowo zanikają. Christa Gugler w swojej książce prezentuje pogląd, że zachowanie młodości i naturalnej świeżości rozpatrywać należy kompleksowo i z tego względu zawarła w niej także cenne wskazówki, jak za pomocą prostych środków pozytywnie wpływać na zdrowie, urodę i dobre samopoczucie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 11
There are copies available to loan: sygn. 615.8 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 11
There are copies available to loan: sygn. 613/Dar (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9
No availability information: sygn. 618
Book
In basket
Rozmowy o urodzie i kosmetyce / Bogusława Wydmuchowa. - Warszawa : Wydawnictwo Watra, 1979. - 170, [2] s. : il., 1 tab. ; 20 cm.
(W Naszej Rodzinie)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2
No availability information: sygn. 646
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again